Strategia marketingowa

Konieczne jest, aby wszelkie działania w które inwestujemy  czas, energię i pieniądze, były zbieżne z celami najwyższego poziomu. Aby dotrzeć tam gdzie chcemy, warto jest wiedzieć skąd wyruszamy i co mamy w bagażniku.
Na rozgrzewkę pojawiają się odpowiedzi na pytania:

 

  • Kim jesteśmy?  Misja, wizja, tożsamość, wartości, by ustawić kompas, budować spójność późniejszych działań,  wizerunek naszej organizacji oraz zaufanie wśród partnerów biznesowych
  • Z kim dotrzemy najefektywniej do celu? – segmenty i portfolio naszych Klientów, by siła koncentracji i znajomość naszego Klienta pozwoliła oszczędzić czas, energię i zaowocowała wyższą marżą
  • Dlaczego Klient miałby kupować właśnie u nas? – propozycja wartości i przewag konkurencyjnych, by móc wyprzedzać oczekiwania Klienta, umieć go pozytywnie zaskoczyć i wyróżnić się od konkurencji
  • Dokąd zmierzamy i jak tam dotrzemy? – strategia wyznaczania celów i doboru dróg, w dobie szybkich zmian, by być zwinnym, łatwo wchodzić w zakręt i szybko zmieniać kierunek 
powrót

JESTEŚMY DLA CIEBIE

Spytaj konsultanta o możliwości zwiększenia obrotów w Twojej firmie.
Higher Sp. z o.o.
Krakowskie Przedmieście 79/300
00-079 Warszawa

e-mail: info@higher-consulting.pl
NIP:
 525-263-13-00
KRS: 0000578945
REGON: 362659709

MAPA ZAGADNIEŃ

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb.
Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

zamknięcie cookie's ikona więcej informacji