Higher o sobie

Różnorodność doświadczeń biznesowych jest naszą siłą. Każdy z nas jest ekspertem w swojej dziedzinie, a synergia młodości, wieloletniego doświadczenia w biznesie, aktualnej wiedzy, systemowości i pasji sprawiają, iż jako Zespół stajemy się partnerem biznesowym w rozwoju oraz osiąganiu przewagi konkurencyjnej dla firm średniej i dużej wielkości. 


zdjęcie Renata Kozłowska
Renata Kozłowska  
Partner w rozwoju ludzi i organizacji. Konsultant, trener biznesu, coach IICD. Ekspert w zakresie sprzedaży i zarządzania.

Ponad 500 pozyskanych do współpracy firm i międzynarodowych koncernów to bilans 15 lat aktywnej sprzedaży. Wnosi też wartość w obszarach marketingu strategicznego, zarządzania operacyjnego, efektywności komunikacji i optyma-lizacji procesów, szkoląc członków zarządu, menedżerów oraz uczestnicząc w procesach transformacji średnich i dużych organizacji. Absolwentka SGH i Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu. W trakcie 7-letniej pracy w koncernie Bertelsmann A.G. zarządzała wielomilionowymi projektami pozyskiwania członków do klubu „Świat Książki”. Jako właścicielka agencji reklamowej prowadziła projekty marketingowe dla takich firm jak Wella Polska, Bank Pocztowy, Vitax, Imperial Entertainment, Philip Morris, M3 Komfort, Bank Handlowy. Będąc Dyrektorem Sprzedaży w austriackiej firmie szkoleniowej poszerzała kompetencje z zakresu zarządzania, zaawansowanych negocjacji i HR. Jest spełniona w roli mamy, wciąż zafascynowana światem i ludźmi.
zdjęcie Luiza Woźniak

Luiza Woźniak

Doradca w zakresie optymalizacji biznesu (organizacje, zasoby i procesy), trener menedżerów, mentor.

 

Menedżer praktyk - ponad 20 lat skutecznie zarządzała sprzedażą, marketingiem i rozwojem biznesu zarówno koncernów międzynarodowych (m. in.: Bertelsmann Media, BauerWeltbild Media, Lexis Nexis ) jak i polskich firm (m. in.: Polska Agencja Prasowa, Fundacja Teraz Polska, Altkom Akademia). Sukces w sprzedaży to między innymi kilkaset kontraktów, w tym międzynarodowe – ze światowymi koncernami wydawniczymi (np.: Conde Nast., The Economist, NGS) i agencjami informacyjnym (np: Reuters, Bloomberg). W marketingu wprowadzała na rynek nowe firmy i produkty. Skutecznie optymalizowała niedochodowe organizacje. Przez 8 lat, jako prezes zarządu kierowała spółką Europress, umacniając jej pozycję lidera na polskim rynku w zakresie importu i dystrybucji prasy zagranicznej. Mimo spadkowego trendu sprzedaży prasy dzięki optymalizacji kosztów, negocjacjom z kontrahentami oraz dywersyfikacji przychodów podniosła profit netto spółki o kilkadziesiąt procent.Absolwentka trzech fakultetów Uniwersytetu Warszawskiego: slawistyka, europeistyka, zarządzanie i marketing, a dziś promotorka tej uczelni. Jej hobby to sztuka . Relaksuje się w sporcie bliżej natury: jazda konna, narty, rolki, rower, piesze wycieczki. Trener hipoterapii i jazdy konnej.Zafascynowana zmianami nie tylko na rynku, ciągłym rozwojem własnym i nastoletniej córki.

zdjęcie Adrianna Połczyńska

Adrianna Połczyńska

 doświadczony coach, mentor, konsultant i Dyrektor HR.

 

Absolwentka Psychologii na UKSW, Zarządzania Zasobami Ludzkimi w MSM, oraz Norman Benett Academy (certyfikacja EQA EMCC – Coach Praktyk Biznesu) i TeamLab - Szkoły Teamcoachingu.

Od 20 lat związana z zarządzaniem obszarem HR w różnych organizacjach, głównie w sektorze produkcyjnym. Równolegle jako konsultant zewnętrzny realizowała programy doradcze i  rozwojowe dla najwyższej kadry menedżerskiej wiodących organizacji w swoich branżach (tj. finanse, bankowość, farmacja, telecom) m.in. dla Makro Cash&Carry, TP, Avans, Real, OKAM, TPA, Mittal Stile, STOEN, ERA, PZU, BZ WBK, 5 á Sec, Polkomtel, Generali, Empik, Wittchen, PKN Orlen; PSE i in.

Jest wykładowcą w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej, Wiceprezesem Międzynarodowego Stowarzyszenia Mentorów i ekspertem w audycji Radia TOK FM Strefa Szefa.

zdjęcie Rita Kurpisz

Rita Kurpisz

akredytowany ACC ICF Coach i członek International Coach Federation, trener inteligencji emocjonalnej oraz skutecznej komunikacji.

 
Z wykształcenia politolog i ekonomistka. Jej misją jest inspirowanie ludzi do rozwoju osobistego, wsparcie w osiąganiu satysfakcji w życiu prywatnym oraz na płaszczyźnie zawodowej.
Skoncentrowana na podnoszeniu efektywności osobistej liderów, posiada świeże spojrzenie na współczesny biznes. Współpracuje z Komisją Europejską jako Business Coach. Doświadczenie biznesowe i zarządcze zdobywała pracując m.in. w: Wolfs Fundusz Private Equity jako dyrektor projektów i coach. Jest pomysłodawcą oraz współtwórcą samodzielnego kursu do nauki języka angielskiego, który zbudowała pod marką Quest for English, stojąc na czele projektu. Jako ekspert ds. komunikacji budowała algorytmy komunikacji i sprzedaży (m.in. dla Orange, WIMED, Max-Fliz,). W Electronic Wholesale Trading, jako menedżer firmy, rozwinęła sieć sprzedaży rozbudowując organizację oraz kilkukrotnie zwiększając zyski firmy. Przygotowywała plany strategiczne i rozwojowe, realizowała działania operacyjne. Na początku kariery pracowała w Ministerstwie Spraw Zagranicznych, w departamencie ds. Polonii i Polaków za granicą.
zdjęcie Janusz Janiszewski
Janusz Janiszewski

W „pierwszym życiu” neurobiolog, mapujący sieci nerwowe stojące za określonymi wzorami zachowań (Max-Planck-Institut fuer Verhaltensphysiologie, Niemcy oraz McMaster University, Kanada). Autor wielu publikacji w międzynarodowych czasopismach naukowych, posiadacz stopnia naukowego doktora habilitowanego.W „życiu biznesowym” początkowo praca w firmie wydawniczej w Kanadzie, a dalej kilkuletnia praca na stanowisku Dyrektora Działu Marketingu w polskim oddziale mutimedialnego koncernu Bertelsmann A.G., prowadzącego wysyłkowy klub czytelniczy „Świat Książki”. Poszerzenie bazy klientów klubu o ponad 1 milion członków. Następnie współtwórca spółki produkującej akcesoria sprzętu „mobile”. Sprzedaż tychże do sieci food (Carrefour, Tesco, Real, Auchan, Makro Cash, Kaufland) i  non-food (Media Markt/Saturn) w ich polskich i zagranicznych oddziałach.Jako doradca i szkoleniowiec opiera się o swoje bezpośrednie doświadczenie zawodowe zdobyte na wysokokurencyjnych rynkach Ameryki Pn. i Europy Zachodniej, proponując implementacje metod z wymienionych obszarów w polskich firmach. Specjalizuje się w metodach sprzedażowych, efektywnych w środowisku wysokiej konkurencji oraz w mapowaniu i usprawnianiu procesów w firmie.
zdjęcie Robert Noworolski
Robert Noworolski

Przedsiębiorca, doradca strategiczny specjalizujący się w zarządzaniu sprzedażą oraz zwiększaniu przychodów. Interim menedżer oraz agent zmian w procesach transformacji dużych i średnich firm. Prowadził szkolenia dla przedstawicieli 500+ firm oraz 60+ projektów doradczych, mających na celu zwiększenie przychodów. Twórca modelu przemiany życia osobistego pod nazwą „FORMUŁA 8” (noworolski.pl). Absolwent Finansów Przedsiębiorstw UEk w Krakowie. Konsultant i trener szkolony przez INFOTEAM Sales Process Consulting AG z Zűrichu. Trener metodologii Insights Discovery™. Certyfikowany menedżer projektów PMI® (CAPM®). Certyfikowany trener Szkoły Trenerów TROP. Fascynuje się zdolnościami sprawczymi ludzkiego umysłu. Mąż i Ojciec dwóch chłopaków.
zdjęcie Michał Rudnicki

Michał Rudnicki


Karierę zawodową rozpoczął w Mars Inc.(stanowiska menedżerskie w obszarze sprzedaży i działu personalnego), rozwój zawodowy kontynuował w Cadbury Wedel. Następnie sprawował stanowiska Dyrektora Personalnego kolejno w Allianz Bank Polska, PepsiCo Int i Infovide – Matrix. Obecnie sprawuje stanowisko Dyrektora HR Costa Polska. Główne obszary kompetencji dotykają budowania strategii personalnych, zarządzania zmianą, coachingu menedżerskiego oraz wdrażania efektywnych procesów i narzędzi z obszaru Zarządzania Zasobami Ludzkimi (m.in. budowania wizerunku pożądanego pracodawcy, efektywnej rekrutacji, budowania ścieżek karier, modeli rozwoju i szkoleń, komunikacji wewnętrze i relacji pracowniczych, oraz polityki płacowo – benefitowych). Jest współtwórcą i współwłaścicielem firmy Higher. Podejmuje się konsultingu w obszarach strategicznego HR i nowoczesnych rozwiązań w zakresie zarządzania personelem. Wykładowca programów MBA. Nagrodzony tytułem najlepszego wykładowcy Programu MBA Uczelni Łazarskiego i University of Wisconsin La Crosse (2008 – 2011). Absolwent Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego – indywidualny tok studiów.
zdjęcie Mateusz Woliński
Mateusz Woliński

Ekspert w docieraniu za pośrednictwem nowych mediów do wybranej grupy docelowej. Dzięki połączeniu wiedzy z zakresu nowoczesnego designu, copywritingu, psychologii oraz możliwości technologicznych Mateusz potrafi skutecznie przedrzeć się przez szum informacyjny panujący na rynkach charakteryzujących się wysoką konkurencją. Używając właściwej perspektywy tworzy nie tylko strategie komunikacji, ale również kompleksowe rozwiązania biznesowe. W osiąganiu celów pomagał m.in. Coca-Cola, Microsoft, P&G. Zafascynowany skutecznością marketingu internetowego i jego możliwościami już na studiach obrał ścieżkę cyfrową i kształcił się pod okiem najlepszych specjalistów m. in. z Google. Swoje szerokie doświadczenie posiada zarówno w obszarze SEM, social marketingu czy tworzeniu stron www. Szczególny nacisk kładzie na optymalizację konwersji, dzięki wykorzystaniu rozbudowanych narzędzi analityki internetowej. Jako współtwórca programu pozauczelnianej edukacji biznesowej dla studentów i absolwentów AKADOS poznał od podszewki rynek akademicki. Pod jego okiem aule w całej Polsce wypełniły się po brzegi. Zawsze poszukuje wyzwań i kolejnych możliwości rozwoju. Uważnie analizując potrzeby Młodych Talentów postanowił stworzyć rozwiązanie, które odmieni oblicze rynku pracy - Higher.
zdjęcie Michał Kapczuk

Michał Kapczuk

Głównymi obszarami kompetencji jest budowanie oraz zarządzanie zespołami składającymi się z przedstawicieli młodych pokoleń, w nowej rzeczywistości biznesowej. Ekspert w zakresie komunikacji, sprzedaży oraz odnajdywania nowych możliwości biznesowych, które przekłada bezpośrednio na efektywne i wymierne działania.

Po doświadczeniach zdobytych na rynku akademickim i niezliczonych rozmowach z największymi pracodawcami w kraju, zdecydował zaangażować się w zbudowanie innowacyjnego rozwiązania łączącego te dwa światy – Higher. Jest jego współtwórcą i współwłaścicielem. Budowę swojego doświadczenia związanego z rynkiem Młodych Talentów rozpoczął już w trakcie II roku studiów, kiedy został wybrany na Prezesa Koła Naukowego Finansów Uniwersytetu Warszawskiego. Przez 3 lata zarządzania doprowadził go wraz z zespołem do statusu największej i najaktywniejszej organizacji na Uniwersytecie Warszawskim. Dzięki umiejętnemu łączeniu partnerów biznesowych z uczelnią, średniorocznie realizował razem z członkami koła ponad 40 projektów wizerunkowych, rekrutacyjnych oraz edukacyjnych. Na III roku studiów został wybrany przez społeczność akademicką Wydziału Zarządzania UW do reprezentowania jej w Radzie Wydziału. Był jej członkiem przez dwie kadencje. Jednak to dalej było za mało. Równolegle z prowadzeniem Koła Finansów podjął się wyzwania, jakim było zbudowanie pierwszego w Europie programu pozauczelnianej edukacji biznesowej dla studentów i absolwentów – AKADOS. Stworzył model biznesowy, zrekrutował oraz zbudował zarząd, współtworzył lokalne struktury organizacyjne, dynamicznie doprowadził projekt do skali ogólnopolskiej. Cały proces od powstania konceptu do statusu sprawnie funkcjonującej, ogólnopolskiej organizacji obecnej w 18 miastach Polski, z którą w szczytowym momencie współpracowało ok. 80 osób zajął zespołowi zaledwie 2,5 roku. Umiejętność ‘uruchamiania ludzi’, nawiązywania relacji biznesowych, komunikacji oraz koordynowania wielu obszarów jednocześnie pozwoliła na zrealizowanie przez organizacje, którymi zarządzał w przeciągu 3 lat działalności ok. 200 wydarzeń w 18 miastach Polski. Wzięło w nich udział ok. 25 000 osób. Wszystkie te aktywności połączone były z równoległymi studiami dziennymi na Wydziale Zarządzania UW. Współpracował m.in. z: Microsoft, Coca-Cola, Coca Cola HBC, P&G, MARS, Unilever, L’Oreal, EY, EY Academy of Business, Deloitte, PwC, PZU, AVIVA, OVB, PKO BP, Getin Bank, Bank BGŻ, Pekao CDM, HFT Brokers, XTB, PGNiG, PGE, UOKiK, KNF, GPW, CFA Society Poland, AIP i wieloma innymi korporacjami, organizacjami społecznymi, fundacjami a także średnimi i małymi przedsiębiorstwami.
powrót

JESTEŚMY DLA CIEBIE

Spytaj konsultanta o możliwości zwiększenia obrotów w Twojej firmie.
Higher Sp. z o.o.
Krakowskie Przedmieście 79/300
00-079 Warszawa

e-mail: info@higher-consulting.pl
NIP:
 525-263-13-00
KRS: 0000578945
REGON: 362659709

MAPA ZAGADNIEŃ

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb.
Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

zamknięcie cookie's ikona więcej informacji