Proces rozmowy sprzedażowej

Zdefiniowany proces rozmowy sprzedażowej jest narzędziem myślenia systemowego i w znaczący sposób pomaga handlowcowi:

  • osiągać określone cele w rozmowie
  • zdobyć lub pogłębić zaufanie u rozmówcy
  • zbudować partnerstwo biznesowe z Klientem
  • stworzyć wspólnie z Klientem propozycję wartości
  • spowodować, by Klient chciał kupić właśnie od nas

Odpowiednie przygotowanie do rozmowy, jak i postępowanie zgodnie z etapami Procesu Rozmowy Sprzedażowej, zwiększa w znaczący sposób prawdopodobieństwo osiągnięcia porozumienia.
powrót

JESTEŚMY DLA CIEBIE

Spytaj konsultanta o możliwości zwiększenia obrotów w Twojej firmie.
Higher Sp. z o.o.
Krakowskie Przedmieście 79/300
00-079 Warszawa

e-mail: info@higher-consulting.pl
NIP:
 525-263-13-00
KRS: 0000578945
REGON: 362659709

MAPA ZAGADNIEŃ

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb.
Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

zamknięcie cookie's ikona więcej informacji